Jan 14, 2013

Something special for my cats.............

بسم الله الرحمن الرحيم


Hari ni cuti lagi, tapi hanya mereka yang bekerja di Nogori sembilan je lah yo. Pasal Hari ni cuti umum hari keputraan Yang Dipertuan Besar. "Magik Box" untuk kucing-kucingku yang suka sangat menyorok dan membuat aktiviti-aktiviti gelap. Ni lah hadiah untuk kalian semua. Semoga kalian tidak lagi berlari sana-sini sambil membuat "serangan hendap" daripada dalam almari baju aku, ataupun dari dalam mesin basuh. Nak bikin handmade "Magix box" ni tak susah pun. Kotak aku amik kat ofis je, lepas tu buat tingkap ke pintu guna solitip, pisau, ngan paper clip jer pun. Tak payah lah nak beli Cat's Box ker Cat's Tree ker. Membazir je, lebih baik gunakan benda-benda yang ada kat rumah. Macam-macam boleh buat, cat's toys pun boleh buat janji rajin...

Gila punyer kreatif, siap ada buai depan tingkap lagi heheheh...
Macam biasa, "Meyo" mesti jadi pendahulu punyalah......

Dapat jadi "Door guard" pun bolehlah.....

Hei meyo, bila nak keluar?? aku lak nak masuk (kata Adu kepada Meyo)
Semoga dengan adanya "Magic Box" buatan tangan ni, bebudak ni tidak lagi menggunakan mesin basuh dan sebagainya sebagai tempat melancarkan serangan hendap sesama sendiri.

Baik betui perangai........ sabar, sabar, sabar.......Syabas Adik! kerana berjaya melatihku untuk lebih bersabar...

4 comments:

Unknown said...

wo cayalah..house box baru best best..weh adu tu kucing baru ke..mane dapat tu..kaler bulu spesen dengan kucing pakcik aku yg kat desa kolej..mgkin anak ngeboi juga..ngeboi tu bapak kucing derang..dia banyak galfren hehe..

Unknown said...

:)

Full name: NHT said...

hehe Adu baru 4 bulan aku bela. Kak Ayu ex-PA VP kita yang kasi. Dia pregnant dan Adu masa tu ada allergik so dia bagi aku jaga. Hehhe kucing ni dia beli katanya...

Unknown said...

oo kak ayu yang umah dia kat desa kasia gak tu kan..byk nye aku miss..dah siap ade oreo la..