Dec 7, 2012

yoyonya mood aku hari ni..............

Bismillahirahmanirahim................

Sambil melayan rancangan kat TV pada malam Jumaat yang indah dan tenang ini, sambil tu lah aku menaip-naip keyboard notebook ni. Hehhehe ku tekan-tekan, walaupun takder idea nak ditulis. Lepas tu datang lak Meyo buat muka comei ishh... dari dah dapat idea terus jer lesap menghilang disebabkan kecomelannya. Mood sekarang ni boring "Housemate" semua keluar, ada yang dating, balik kampung lah. Jadi malam ni tinggal aku sorang jelah nampaknya layan "Maharaja Lawak Mega". Jadi mood malam ni sangat boring........................
Salah satu sindrom "kebosanan" ku, paper clip pun jadik.....
Tapi tiba-tiba dengan bersemangatnya aku nak menggoreng instant donut. Tapi kita sebagai hamba-Nya hanya mampu merancang namun Tuhan yang menentukan. Maka terhasillah "Donut hangit" yang rangup lagi gelap. Haha kalau cam nilah gelap masa depan aku kalo nak masuk master chef 3 huhuu.....Apa-apapun rezeki jangan ditolak, bedal jelah walaupun rupanya hodoh rasanya boleh kasi perut kenyang.

2 ketui donut jer yang ada dlm fridge... huhuhu lapar.......lagi

2 comments:

Nas said...

kreatip la ija :D mcm donut ubi..nyum nyum!

Full name: NHT said...

tq nas, erkkk nas puji ker?