Sep 26, 2012

ICT SHAH ALAM

Bismillahirahmanirahim....

Ke ICT lah pulak, nak tau la kan ape yanf bestnya kat situ. Kebetulan pulak fuiling dah nk pi singapre keje kat LONZA. So aku, fuiling & Laila pun pi ah meronggeng disana untuk mengukir memori yang gembira di sana.



Kitorang bertolak pagi-pagi lai, so sampai sana tengahari buta. Mula-mula nampak macam bandar koboi yang telah diserang penjenayah (suram jer..). Dah lah pokok real macam tak banyak sangat, memang nampak cam kontang & kosong ah. Nasib baik "SNOW WALK " dah bukak kalo x kena ah tunggu malam baru happening. Tapi best gak pi awal bleh main lama sikit kat situ. Adik-adik bertopeng tu pun perasan kot coz asyik aku je yang main. Tapi menyesal ah pasal aku pakai stokin kaki nipis and kasut half cover. Ais masuk dalam kasut woooo..... beku kaki eden. Secara keseluruhanya xdelah memutih saljinya kat situ tapi lebih kepada air batu kisar hahaha.

Lepas ni dah takdelah kawan nak bertekak... hahaa aku n fuiling (dua2 dogil)
Laila n fuiling (tempat ni giler licin, aku hampir2 tergeilincir punyalah nak jadi cameraman yang pro hehe)
Pencuri kasut gergasi heheheh
Haa kat sini ah gunanya kasut tu! sliding dalam kasut tu (giler best ! 3 kali kot kitorang men)
Donat ni pun best
Akhirnya dapat pun tengok pemandangan neon kat sini. Memang happening habislah waktu malam, dari kosong je parking waktu siang, terus je full waktu malam. Tapi banyak orang datang tangkap gambar, budak2 yang suka kerja2 photography ni lah tempat yang sesuai nak challenge skill memasing.

Semua lampu (LED), kalau tak makin panas ah bumi  ni
Tombam nyer eden 
Salah satu pokok feveret (cam gula-gula) tu yang si fuiling dok nak bawak balik
                                                           Yeah peace.................sokmo


Sempat lai pi main tikam2 ni. hampeh habis nak dekat 50 satu bonda x dapek

hmmm kalo nak rating tompat ni, aku leh bagi 4 /10 star nye. Pasal aku lebih suka pi zoo or pi trekking. Aktiviti macam ni x berapa nak gemar. Pasal aku rasa aku "failed" dlm menikmati sesuatu pemandangan yang manusia cipta.....(rase cam pelasu)...


No comments: