Jul 17, 2012

Hak Bermain Hak Kami!!..............

Bismilahirahmanirahim,
Walaupun kami tiada bola,
Walaupun kami tiada racket (kot),
Walaupun kami tiada kasut untuk bermain,
Walaupun kami tiada padang,
Walaupun kami tiada upaya,
tapi hak bermain hak kami!!!!!
(dipetik dari iklan MILO.......hehehe tetibe rase bersemangat lak. teringat dulu2 main badminton gune tudung periok pasal td racket...kenangan yg x dapat dilupakan..)


Kenapa ek?? saye suke futsal or activiti yg sewaktu denganya. The reason might be:
1. You are not playing alone, must be in team and must support each other...
2. Now i know how hard to make sure you kick to right directions....(x nak dah complain mase tengok football match huhuhuu)
3. like sports with clear objective hehehhe its a GOAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4. Not much rules,hahaha coz my legs cannot stop moving (x mcm netball) boleh kaku aku cam patung huhu sikit2 prit2222........................

Howwever ade 1 incident yang agak horor + menyayat hati huhuuh... tengah sedap2 menyepak terajang tiba2 aku terpelecok. Mak aihhh rase cam xde kaki lah pastu. Pi klinik dapat MC 2 minggu. Mula2 kene suruh masuk ward coz nak simen. Hahahah 2 ligament kat ankle ku terkoyak. Disebakan manusia ni makhluk yg degil aku x mo masuk ward. Mane taknye x dapt semua channel ASTRO conpirm ah busan... Disebabkan kedegilan itu aku mendapat 2x injection  kat tempat yang bengkak yg amat itu. Sakit tahap gaban....

Moral of the story: Malang sememangnya tidak berbau, kalau berbau tidaklah dinamakan malang.Disebabkan kesihatan kaki ku yang agak kritikal, aku tidak dapat meneruskan aktiviti "rock climbing" pada keesokkan harinya. Kire duit aku RM75 burnt begitu saja. Tapi alhamdullilah aku tetap meneruskan aktiviti2 yng best sehingga kini, walaupun ankle aku ni mudah terpelecok and cramp lepas kejadian futsal. 

Ni lah medal yg menjadi rebutan heheheh

semangat sungguh team mama2

sempat posing dulu 
haa nilah warming up paling comei siap bwk baby.. terbaek!
Bile kami nak main?? jangan ambil padang kami
Kasut dah mantap main belum tentu lai....
goal keeper for the "ciliks game" 
Team kuning kalah tapi diorag tetap mau bergambar cayalah.....
mcm cemerlang je aku  sbg goal keeper
Ishhh anak2 buah ni x nak dengor ckp captain! diorg wat dono jeee
Takut siot bebudak ni men serbu gawang serentak... cam nk terkucil aku  huhuh
Dengan kaki "berbandage" tetap mau berseronok2
alahai mengenang nasib badan huhuuhu.....
tiba2 bunyi prak!!!!!!!!!! ankle aku terseliuh rase cam ngilu..... thp gaban... heheheh



No comments: