Oct 21, 2011

Tak sabar nak pi tapi takut.......

Inilah alkisahnye, rase tak sabar nak tunggu esok almaklumlah dah lame x masuk hutan. Esok nak pi panjat gunung datuk yg terletak di Rembau N.9. Setelah di tambah tolak advantages , disadvantages, influence & discouraging factor yg ade disekeliling aku ni. So insyallah jadilah aku pi join expedition ni. Berikut adalah sebab musabab kenapa hatiku berbelah bahagi.

1. Budak2 sekeliling espesially yg x pi or x nak pi semua cakap pasal pacat, pacat tu pacat ni heeee geram je dengar....dah lah aku ni memang spesis pengeli geleman....

2. Nak bangun awal2 pagi berkumpul kt office pukul 5.45a.m; hahhaa alamat aku pi sane dengan selimut sekali...

3. Tak sempat nak meningkatkan stamina 1-2 weeks sebelum pergi.... huhuhu baju senam ader je kat locker. Tapi bile abis je ofis hour mesti hujan..... .. huahua janganlah aku pancit disana sini kuikuikui........

4. Sport shoes aku warna putih huhuuh confirm akan jad " black" n "white" bile balik...

5. organizer kate jarak ke puncak = 8km, tapi biler aku survey blog or len ade yang kate 870m or 900m. Agak tergamam ah kalo 8km pi 8km balik = 16km dah tu. Rase cam dah tahap kete kancil dah ni huhu

6. Tapi yg lebih syahdu si Meyo sejak beberapa hari ni asyik "bersedih" tp manaj giler dengan aku. Aku selalu ckp kat die jangan risau or sedih insyaallah selamat.

No comments: