Feb 14, 2013

Tired + Sleepy = SleepyZZZZZZZZ

Bismillahirahmanirhim...........................

Gambaran kebengkokan aku hari ni........................
5 jam memandu dari kampung ke Nilai semalam, penatnya masih tak habis lagi hingga ke hari ini. Jenis pulak malam susah nak lelap, bila bangun pagi mulalah rasa macam tak cukup tido (letih yang amat!). Nasib baik sebelah pagi hari ni ada "lectures - chromatography" yang aku baru berjinak-jinak mendalaminya. So bergerak jugaklah otak aku ni. Jadi dapatlah melawan rasa ngantuk dan penat yang amat ini. Lepas lunch, makan nasi sepinggan + goreng pisang bagai....lagilah macam disorong-sorong bantal kat kepala ni. Ngantuk gila sampai bercakap dengan orang pun mata cam tertutup.

Rasa penat aku macam dah parah, bila pikirkan malam ni ika ngan mismi ajak jumpa lagi lah aku ngantuk. Tulah kurang "work out" tulah pasal lemah jer sendi-sendiku ini. 5 hari kat kampung tau makan-tido, makan -tido jer. P.A.D.A.N M.U.K.A aku............... Dekat setahun pun aku tak jumpa ika, dan 2 tahun lamanya tak jumpa mismi. Normal lah memasing dah ada haluan masing-masingkan.................



No comments: