Mar 11, 2010

Kesengalan yg terserlah....

Hari ni bukan saje aku terasa sengal2 ma;ah kejadian2 hari ni jugak amatlah sengalnya. Pagi2 lagi dah sengal, kunci rumah lesap x tau kat mana. Nak main "chow" je kang adelak yg tukang licinkan umah nanti. Carik punya carik sampai naik fed-up, upanya kunci kat pintu pagar cissss terlepas waktu aku nak beli sarapan. Nasib baik aku dah pre-order for 1 week punya breakfast.

Adoiiii bibir aku dah gatal tahap dewa dah ni, apsal lah aku banyak sangat alahan. Lipstik takleh pakai, buah mata kucing x leh makan hai kacau sungguh. Kalo x bengkak teruk takpe ni dah mcm mulut ikan emas dah.. tambah lagi ngn " sistem penghadaman" aku yang agak pantas seminggu dua ni. 1 hari masuk toilet > 10 kali ader aku rase. Tapi kesengalan yang paling melampau ari ni adalah butang baju aku tercabut dan terjatuh atas meja malu siottttttt. Nasib baik ade "back up plan " baik punya.

Tapi yang paling aku pelik bila tulis kat depan kedai macam-macam ada... photocopylah, laminating lah, bindinglah. Last2 hampeh, tanya leh binding buku? hmmm tibe-tibe suruh carik kedai lain katanya stapler x cukup besarlah, coil ring kecik sangat, xde hard cover lah cissss tertipu sugguh rasanya.

Apapun semuanya terubat biler tengok american idol haha. this year nk sokong Siobhon magnus n aron kelly. tapi yg plg best mestilah ellen degeneres....

No comments: