Mar 6, 2010

ADNAN Sempit

Best giler citer ni.. aku ketawa x renti2... pendek kate nilah citer melayu pertama yang dapat menambat hatiku.. sepanjang umur aku yg dah mencecah 27 tahun ni 2 jer citer melayu yg aku tengok kt wayang
ada 2 jer satu cerrita seram hmm aku pun dah x hingat tajuknya aper sebab x best pun. rase x berbaloi tengok (hmm rasenya ada rita ape ek namenye heeheh lupa lagi) yg kedua ni citer Adnan sempit tapi yg ini lebih berbaloi coz lawaknya sgt "fresh" . tertarik pada 2 wattak jer wawa ngn adnan sempit tu. Wawa tu suker coz watak ala-ala innocent but smart, tapi yg lebih buat aku tertarik sebab wawa ni ada lesung pipit yg sangatlah cutenyer. Adnan tu mmg dah lama gue minat coz mukenya cute hahahhaha. Apa2 pun kesian nana yg duk kat sebelah aku masa tu kene belasah ngn aku hahahahhah coz tooo excited tgk citer ni x sedar terbelasah org sebelah, rasenya kene ikat badan kat kerusi kalo pi tgk wayang sorg hehehe takut terbelasah org sebelah

1 comment: