Jan 14, 2009

Lelongan .............

Gitar akuni takdelah tua sangat. Cuma aku dok peruk kat bilik aku 1 tahun hehehe. since aku xde mase nak mem"practice"kan nyayian aku ngan gitar ni ala-ala alanis morissette gitu. Aku rase ade kebaiknye aku lelong je kat saper2 hehehe. So saper berminat leh ah contact aku rege dlm range ( 40 above) tapi negotiation boleh diterima heheheh.Kalo nak bayar ansuran 3 kali pun boleh tanpa cengkeram lagi...


Birthday Present.......

Hehehe 4th quarter gathering kali ni aku dapat botol ayak..... heheheh suke sangat lah tuu... yelah dah agak tua ni maner ader org nak bagi present. Dapat botol air cap NIKE lak tu. kalo nak beli agak teragak-agak jugak ah hehhehe....

3 comments:

anne said...

birthday present terbaik untuk seorang athlete =)

Full name: NHT said...

huhuuhu dah 1 bulan x bersukan

homestay melaka said...

nk gitar 2 bleh?