Feb 7, 2009


Clumsiness Day (sometimes i'm too clumsy)

no.1

Manggo jatuh parit. so pe lagi act to be hero ah... terus je terjun parit dah dapat naikan manggo aku yang tak boleh naik.... hehehe 10 minit ah nak naik semula.. dah dapat naik selipar lak tercicir dlm parit.. erghhhh turun lagi hmm tengok2 selipar dah putus...tak psl2 mandi 2 x pagi ni...


no.2

Cermin mate lesap x tau mane....cari punyer cari dlm plastik sampah!!!!!

no.3

Start engine kete terus jln satu taman tgk aku semacam... ape prob diorang??? tertengok2. aiyo!!!!! sekali wiper kete aku terangkat bukan itu saja dengan 2 helai stokin aku tergantung!!!!! macamna aku lupa aku sidai stokin kat wipern then mcmna aku tak sedar mase kuar umah erghhh aku bwk kete pndg depan ke belakang?? berenti jap kat tepi jln nk kutip stokin huhuhu. Bila nak parking aku pun nk angkat ah hand break sekali upenya aku jln x turun hand break itu psl ah satu taman tengok aku. Keter aku mengaum !!!!



no.4

Pegi Giant nak bayar dah ni. sekali mamat depan de prob. aku. dah kuarkan duit nak bayar.. sekali akak cashier surh pi kaunter len. Aku pun tak tau tapi yang aku tau duit aku pegang dah jatuh n lesap.. RM50 pulak lak tu!!!!


4 comments:

Tenno said...

kesian kawan aku sorang nih...ish2

Full name: NHT said...

dah lame x kene cam ni huhuhhuh

Caieja said...

apakah.. bad hair day kah? takpe2... sabar bebanyak neh...

anne said...

kesian ijah..sudah jatuh ditimpa tangga

xpe2..asalkn tak melepaskn batuk di tangga ;p